‘Amor idiota’ s’estrena avui a Andorra amb la presència dels actors

  • Primera coproducció andorrana

Redacció

18.02.2005 - 08:47

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La pel·lícula ‘Amor idiota‘, del director català Ventura Pons, arriba aquesta nit (22.00) al Cinema Principat. Tot i que Pons havia remarcat la importància d’estrenar-la de manera simultània a Catalunya i Andorra, ja fa una setmana que va ser estrenada a l’estat veí, després d’haver-se presentat a la Berlinale, i avui es fa la ‘première’ oficial a Andorra la Vella, amb la presència de la majoria dels actors del repartiment, exceptuant-ne l’actriu espanyola Cayetana Guillén Cuervo i l’andorrana Maria Lanau.

La presència andorrana a la pel·lícula es destaca amb figures altament conegudes pel públic d’ambdues bandes de la frontera, com Marc Cartes i Roger Casamajor, Maria Lanau o Joan Anton Rechi.

‘Amor idiota’ ha estat la primera coproducció andorrana, a través de l’empresa Grandalla Cinematogràfica, i el mateix director afirmava que podria no ser l’última.

Basada en la novel·la homònima de Lluís-Anton Baulenas, la pel·lícula explica l’obsessió d’un home per una dona. A partir d’una trobada casual, l’home comença a seguir-la i a espiar-la.
———-
+ Més informació: BonDia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)