(02/11/04). El Mercat Municipal Sant Joan de Vilassar de Mar celebra els 30 anys d’història.

Redacció

02.11.2004 - 14:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El Mercat Municipal està d’aniversari, celebra els 30 anys, i ho fa amb tot un conjunt d’activitats durant dos caps de setmana, el primer el passat dissabte i el segon el dissabte 6 de novembre.

Pel passat dissabte destacar la inauguració de la nova il·luminació de l’equipament que busca donar un nou aire més modern al Mercat.

El reconeixement a la clientela fidel es farà palès amb el lliurament d’una placa a Mª Àngela Gallamí, per la seva assiduïtat al Mercat durant la seva història, un agraïment que es vol fer extensiu a tots aquells que segueixen confiant en els productes del Mercat.

L’espai, d’uns 400 metres quadrats, compta amb una trentena de parades. Es va inaugurar oficialment el dia 27 d’octubre de 1974 i es va obrir al públic el dia 30 del mateix mes d’ara fa 30 anys.

El programa d’actes organitzat conjuntament pel Mercat i l’Ajuntament és el següent:

Dissabte 6 de novembre

De les 11 a 2/4 de 2: taller de maquillatge i figures amb globus per a tota la mainada

Durant el matí s’obsequiarà a tots els clients amb un clauer commemoratiu del 30è aniversari del Mercat Municipal.

A les 12.30 h: fi de festa

Recomanem