La cooperativa Abacus realitza activitats infantils a Sabadell

Redacció

22.10.2004 - 11:17

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Cada dissabte a les 12 del matí, la Cooperativa Abacus organitza activitats infantils gratuïtes per als menuts i les menudes de casa als establiments Abacus de Còrsega/Balmes, Urquinaona i Sants a Barcelona ciutat, i als establiments de Badalona, Cornellà i Sabadell.

Les activitats programades per aquests dissabtes infantils són: narracions de contes, lectures de poesia infantil, endevinalles, titelles, sessions de maquillatge, tallers d’alimentació, tallers de Joguina Segura, tallers de titelles de dit, de papiroflèxia, entre d’altres.

Enguany, la Cooperativa ha ampliat tant el nombre d’establiments que realitzaran els ‘Dissabtes infantils’ com la varietat de les activitats realitzades. A més, totes les activitats porten indicada l’edat recomanada per assistir-hi.

Per a més informació, podeu consultar el calendari de Dissabtes infantils a http://www.abacus.es.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem