Sitges ja te cartipàs municipal.

Redacció

07.07.2003 - 00:30

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’Ajuntament ja té nou govern municipal passades les eleccions del 25M. L’alcalde Jordi Baijet, ha estructurat el consistori en sis grans àrees: Organització i Serveis Centrals, Territori i Medi Ambient, Promoció Econòmica, Educació i Cultura, Serveis a les persones i Prevenció i Seguretat Ciutadana.

Així, la delegació general d’atribucions de gestió de les diferents regidories de la Corporació resolta el passat dijous queda de la següent manera: l’Àrea d’Organització i Serveis Centrals està presidida per la Sra. Ma.Vinyet Rosés i Alvárez, 3a tinent d’alcalde, que ocuparà les regidories de Recursos Humans, Hisenda i Organització i Serveis Centrals. En l’Àrea de Territori i Medi Ambient les regidories queden repartides de la següent forma: Cap de l’Àrea i regidor d’Urbanisme; Sr. José Armando Paco i Minguito, 1r tinent d’alcalde; a la de Medi Ambient, Sr. Jaume Torras i Roca; a Via Pública i Platges, Sr. Josep Orriols i Mas, i a la de Projectes i Obra Pública, Sr. Francisco Merlo i Ballesteros.

L’Àrea de Promoció Econòmica quedarà repartida entre les regidories de Turisme, que encapçala el Sr. Gabi Serrano i Sánchez, 2n tinent d’alcalde, i la de Comerç i Consum, de la qual s’encarregarà la Sra. Carmen Prat i Gil, 6a tinent d´alcalde. Educació i Cultura quedarà sota la diligència de la Sra. Àngels Parés i Corretgé, 5a tinent d’alcalde, que comptarà amb Gabi Serrano com a adjunt a la regidoria de Cultura. En l’àrea destinada als Serveis a les Persones, Carmen Prat, Cap de l’Àrea, s’encarregarà de les regidories de Serveis a les Persones i de Sanitat, el Sr. Francisco Merlo i Ballesteros, portarà la Regidoria d’Esports; Gabi Serrano la de Joventut i un departament de nova creació anomenat Cooperació, Solidaritat i Europa. Carmen Prat s’encarregarà, a més, de les regidories de Serveis a les Persones i de Sanitat. Finalment les responsabilitats de l’Àrea de Prevenció i Seguretat Ciutadana recauen en el Sr. Rafael Roig i Milà, 4t tinent d’alcalde.

La nova estructura orgànica de les regidories passa per crear una cultura organitzativa dins de l’Ajuntament per tal de, no tan sols optimitzar la coordinació entre departaments, sinó racionalitzar tots els edificis que acullen dependències municipals.

Al llarg d´aquesta passada setmana els regidors ja han començat a prendre possessió de les carteres i iniciar contactes amb els tècnics i treballadors de les diferents àrees. A partir d’aquesta setmana, el consistori iniciarà les sessions de comissió de govern en període setmanal tots els dimarts, i el cartipàs, que encara podria estar obert a nous pactes de govern, passarà comptes en el Ple municipal del proper 14 de juliol.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem