31.05.2003 - 09:44
Aquest ú de juny tindrà lloc a la vila del Bruc la quarta edició de la Fira de la guerra del francès on es commemoren els fets ocorreguts entre el 6 i el 14 de juny de 1808. El programa dactes inclou: una ofrena floral al monument del Timbaler (Isidre Lluçà fill de Santpedor), ofrena als herois de les batalles al cementiri, actuacions de la banda de tambors Els Bombollers de Cervera i els Trabucaires de Camp; accions teatrals, mercat de 1808.
Les recreacions de lambient dèpoca comptarà amb la participació dels grups: 4º Regimiento del Real Cuerpo de Artillería de La Coruña, Tiradores del Bierzo de Cacabelos, Voluntarios de Aragón de Zaragoza, Real Cuerpo de Artilleria de San Sebastián, Chasseurs de Montagne de lAssoxiació Francesa La Grande Armee.
Coincidint amb la diada es celebrarà la I Trobada de Tambors del Bruc organitzada per grup Foc Senglar-Diables del Bruc. Podeu trobar més detalls sobre aquesta trobada i sobre aquesta associació al lloc web www.focsenglar.com