14.04.2003 - 14:00
Miquel Alimentacio Grup ha decidit crear una nova línia de supermercats per impulsar un important projecte dexpansió nacional, Suma supermercats.
Aquest nou canvi en la estratègia empresarial respon a la necessitat dadaptar-se a les noves tendències del consumidor del segle XXI i crear una marca sòlida que permeti una ràpida expansió. Lobjectiu és aconseguir, en un termini de dos anys, la xifra de 500 punts de venda Suma per arreu dEspanya.
La implantació de la nova marca també implicarà una important reconversió i canvi dimatge dels 265 supermercats que en la actualitat actuen amb el nom superAvui.
La nova identitat es començarà a implantar als establiments existents a partir del proper mes de maig i finalitzarà lany 2004. El nou logotip Suma aposta pel taronja. Un color que és considerat energètic, estimulant i molt associat amb lalimentació.
La creació daquesta nova marca, forma part dun important pla de concentració dactivitats. Si en la actualitat Miquel Alimentació Grup és líder nacional amb Gros Mercat en el sector de Cash & Carry orientat en exclusiva als professionals, ara el seu objectiu es convertir-se en el referent dels supermercats de proximitat a Espanya.