Miquel Alimentació expandeixa la seva marca Suma Supermercats

  • També afectarà els 265 supermercats que en la actualitat actuen amb el nom superAvui

Redacció

14.04.2003 - 14:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Miquel Alimentacio Grup ha decidit crear una nova línia de supermercats per impulsar un important projecte d’expansió nacional, Suma supermercats.

Aquest nou canvi en la estratègia empresarial respon a la necessitat d’adaptar-se a les noves tendències del consumidor del segle XXI i crear una marca sòlida que permeti una ràpida expansió. L’objectiu és aconseguir, en un termini de dos anys, la xifra de 500 punts de venda Suma per arreu d’Espanya.

La implantació de la nova marca també implicarà una important reconversió i canvi d’imatge dels 265 supermercats que en la actualitat actuen amb el nom superAvui.

La nova identitat es començarà a implantar als establiments existents a partir del proper mes de maig i finalitzarà l’any 2004. El nou logotip Suma aposta pel taronja. Un color que és considerat energètic, estimulant i molt associat amb l’alimentació.

La creació d’aquesta nova marca, forma part d’un important pla de concentració d’activitats. Si en la actualitat Miquel Alimentació Grup és líder nacional amb Gros Mercat en el sector de Cash & Carry orientat en exclusiva als professionals, ara el seu objectiu es convertir-se en el referent dels supermercats de proximitat a Espanya.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem