20.09.2002 - 00:00
A partir del mes d’octubre, el gimnàs municipal de Castelló de Rugat obri les seues portes amb una nova programació esportiva, després de les obres de millora i remodelació realitzades les passades setmanes.
Segons fonts municipals, són moltes les novetats de la nova temporada, en la qual s’ha ampliat el nombre d’esports i els horaris d’obertura al públic.
A l’oferta tradicional de karate, musculació i peses, gimnàstica de manteniment i rítmica i aeròbic, cal sumar també gimnàstica per a la tercera edat, ioga, activitat esportiva infantil per a xiquets i xiquetes de 3 a 6 anys, programes de rehabilitació, escola de natació d’hivern i altres ofertes esportives que s’incorporaran al llarg de l’any.
El gimnàs comptarà també amb una xicoteta botiga de material esportiu i servei de cafeteria i refrescos.
La presentació de la nova temporada es realitzarà el pròxim dimecres, 26 d’octubre, a les 20’30 hores, al Centre social, a càrrec de l’Alcalde de Castelló Vicent Moreno, del Regidor d’esports, Antoni Ordiñana i del director del Gimnàs, Armando Martí.