24.04.2002 - 06:00
Lestudiant de la titulació Graduat Multimèdia de la Universitat Oberta de Catalunya, Jordi Baucells, ha estat el guanyador del concurs «Multimèdia en Flash» que han organitzat la UOC, per mitjà del Campus for Peace, i Metges Sense Fronteres, com a suport de lexposició fotogràfica «Afganistan, una guerra oculta», del periodista i fotògraf Juan Carlos Tomasi.
El treball guanyador es publicarà a la web de Metges Sense Fronteres com a presentació de lexposició que properament realitzarà lentitat. El jurat ha decidit concedir una Menció dHonor a la presentació realitzada per Cristina Lozano. Ambdós treballs poden consultar-se des de la pàgina del Campus for Peace de la UOC. El jurat, integrat pel professor, César Córcoles, leditor de la web de Metges Sense Fronteres, Julián Carranza, i el mateix Juan Carlos Tomasi, ha premiat el treball de Baucells tenint en compte la seva qualitat i innovació tècnica, la interfície dusuari, la seva emotivitat i relació amb la imatge de MSF, la originalitat de la presentació i lequilibri entre els recursos utilitzats (música, fotos i textos).
En el concurs han participat els estudiants del Graduat Multimèdia a Distància de la UOC, una titulació pròpia que ofereix la UOC i la Universitat Politècnica de Catalunya. En total, es van presentar a aquesta convocatòria 20 treballs, dels quals es va fer una primera selecció de 12 finalistes, fins a triar el treball guanyador. Per realitzar el muntatge multimèdia, els concursants han utilitzat les imatges captades pel periodista i fotògraf Juan Carlos Tomasi, que reflecteixen lactual situació de lAfganistan i lacció que duu a terme Metges Sense Fronteres en aquest país.
———-
24/04/02