La Catigat 2015 amplia el nombres d’inscripcions

  • Dilluns es va arribar als 750 inscrits previstos

VilaWeb

Redacció VilaWeb Mollerussa

22.04.2015 - 09:51

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Els organitzadors de la VIII Catigat obren avui, dimecres, 22, a migdia, un nou termini d’inscripcions amb una cinquantena de places disponibles. La sortida en bicicleta pel Pla d’Urgell tindrà el seu punt de sortida i arribada a Fondarella.

Tot plegat farà que la Catigat sigui una de les sortides en bicicleta no competitives més participatives de Ponent. Com en els darrers anys la Catigat comptarà amb tres recorreguts. El llarg d’un centenar de quilòmetres passa per tots els pobles del Pla d’Urgell. Els altres són de 45 i 65 quilòmetres.

La Catigat es va presentar a finals de febrer a la Diputació de Lleida.

Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb la comarca o d’interès general al Fòrum del Pla d’Urgell.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem