Tot a punt per al Canet Rock

  • 25.000 assistents per a veure una quinzena de grups en un escenari de 400 metres quadrats

VilaWeb
VilaWeb

Redacció

04.07.2014 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El Canet Rock 2014 ja ho té tot a punt. Dissabte es reviurà el festival amb més de dotze hores de concerts al Pla d’en Sala de Canet de Mar, el mateix espai on es va fer trenta-cinc anys enrere. De Sisa i la Dharma als Txarango passant pels Pets, Gerard Quintana, Love of Lesbian i Brams, grup escollit en una votació popular per afegir-se al cartell. En total, disset actuacions que començaran a quarts de sis de la tarda i s’allargaran fins que hagi ben sortit el sol. 

La directora del festival, Gemma Recoder, exposa alguns dels paral·lelismes entre aquell Canet Rock dels anys setanta i el de dissabte, ‘salvant totes les distàncies i amb respecte als qui van muntar aquells Canet’: ‘D’una banda, la bona salut de la música que es fa al país. I la demostració és que tenim un gran cartell i molts grups n’han quedat fora. D’una altra, el context sòcio-polític. Nosaltres no hem donat mai cap consigna política, però és evident que hi és. Aleshores sortíem d’una dictadura, els joves volien canvis i més llibertat. Avui vivim en una democràcia que no ens deixa votar, que té les ales tallades, i molta gent també vol canvis. Evidentment hi ha moltes diferències; han passat trenta-sis anys i els hippies ja no són hippies. Però la gent està mobilitzada.’

L’espai

Els 25.000 assistents prevists tindran tres hectàrees per a moure’s. S’han habilitat desenes de lavabos i zones de descans i s’hi han instal·lat uns 120 metres de taulell de bar per evitar aglomeracions, distribuïts en sis espais: un restaurant, quatre barres de bar convencionals i un espai ‘chillout’. L’escenari, sota direcció escenogràfica de Lluís Danés, ocuparà uns 400 metres quadrats.  

Com s’hi pot arribar?

A Canet de Mar s’hi pot anar amb tren o amb cotxe. L’organització demana que tothom qui pugui hi vagi amb tren, per no col·lapsar la vila, tot i que s’han habilitat zones d’aparcament. Amb motiu del festival, hi haurà trens cada quinze minuts. Podeu consultar-ne els horaris 

Els horaris dels concerts

16.00 Obertura de portes

17.30 Homenatge a les Sis hores de Canet. Manu Guix, acompanyat de Marta Aguilera, Ramon Mirabet i Elena Gadel recuperaran peces de la Nova Cançó.

18.00 Pep Sala i Crators

19.00 Caïm Riba

19.45 Joan Dausà i Blaumut

20.30 Els Pets

21.30 Elèctrica Dharma

22.00 Els Amics de les Arts

23.00 Gerard Quintana i Xarim Aresté

23.45 Jaume Sisa

00.00 Manel

01.00 Love of Lesbian

02.00 Gossos

02.45 Mishima

03.45 Txarango

04.45 Brams

05.30 Delafé y las Flores Azules 

06.15 The Pinker Tones 

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem