Maria Batet proposa educar en la incertesa per fomentar l’emprenedoria

  • En una xerrada del servei d’empresa del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura

VilaWeb

Redacció

15.06.2014 - 14:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Amb la voluntat de difondre aptituts relacionades amb l’emprenedoria als centres educatius, el servei d’empresa del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura va organitzar el 5 de juny una nova conferència dirigida a pares i mares, aquest cop enfocada a l’educació en la incertesa.

Durant la xerrada es va parlar de quines eines hem de donar als fills i filles perquè puguin veure la incertesa de manera menys traumàtica que les persones grans i es va inisistir en la premissa que cal educar amb una base psicològica ferma però amb actituds flexibles que permetin als nois i noies adaptar-se al canvi.

L’entrenadora personal i ponent de la xerrada, Maria Batet, va destacar que la creativitat, l’entusiasme, tenir iniciativa i l’optimisme són alguns dels factors primordials per aconseguir-ho. També va explicar que: ‘La incertesa hi serà sempre, la única cosa que podem fer és que la visquin el millor possible, sense notar inseguretat’. Els assistents van conèixer exemples de com posar en pràctica cadascun dels factors primordials per poder donar eines que ajudin als seus fills i filles a ser més decidits.

La valoració dels assistents va ser molt positiva, sobretot per l’entusiasme i la iniciativa de la ponent. Es va destacar el missatge clar, els exemples pràctics i les pautes donades.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem