Falangistes pengen la bandera espanyola a la casa de la vila de Cardedeu

  • Ha passat aquesta matinada · També hi han col·locat una pancarta d'España en Marcha

VilaWeb
VilaWeb
15.05.2014 - 08:47

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Avui a la matinada un grup de membres d’España en Marcha, una coalició de grups ultres i falangistes, s’ha enfilat al balcó de la casa de la vila de Cardedeu (Vallès Oriental) per penjar-hi una gran bandera espanyola i una pancarta que diu: ‘Espanya no es discuteix, es defensa. L’Espanya en marxa’. N’informa el Punt Avui, que diu que l’argument d’aquests individus és que l’ajuntament ‘fa anys que desobeeix voluntàriament la llei, a causa del seu malaltís odi a Espanya, sense que les autoritats hi facin res’. I afegeixen que ‘els autèntics catalans han retornat, ni que sigui unes hores, no tan sols la legalitat, sinó la dignitat d’un poble que es rebel·la contra la tirania separatista.’

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem