25.03.2014 - 20:45
857 bicicletes o 1714 rodes. Aqueste són les xifres que s’ha proposat reunir la vintena d’entitats esportives del Pla d’Urgell que organitzen la VII Catigat i, alhora, la seva peculiar manera de contribuir als actes del Tricentenari.
Enguany la cursa sortirà, el 27 d’abril, de Bell-lloc d’Urgell i manté el lema de “100 quilometres, 18 pobles, una comarca “. De fet són 103 quilòmetres els que hauran de recorre els que vulguin fer el recorregut llarg i que passa per tots els pobles de la comarca. També hi ha l’opció, però de triar els altres dos recorreguts de 67 quilòmetres i 45, segons ha explicat David Folguera, del Club Alpi Bell-lloc, entitat que enguany fa d’amfitriona d’aquesta pedalada popular en BTT no competitiva. Les inscripcions fa tres setmanes que estan obertes i casi arriben a les 200 inscripcions.
Novetats
A banda del repte d’arribar a les 1714 rodes, la Catigat d’enguany incorpora una nova especialitat, el llençament de bicicleta, en el que podran particpar els ciclistes amb dorsal que arribin. Entre aquests s’espera que ho faci l’alpinista Araceli Segarra que s’ha inscrit a la pedalada. També es farà una zona comercial al punt d’arribada a Bell-lloc.
Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Bell-lloc d’Urgell.