Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Divendres  07.03.2014  12:35

Albert Castellón: 'La marca Catalunya s'haurà de construir'

El director general de Moritz parla en una entrevista de la sèrie Amb Independència sobre la marca Catalunya

Men?ame
 

Albert Castellón, director general de Moritz, exposa que la marca Catalunya no és gaire coneguda internacionalment i que no se li associen uns atributs concrets, com es fa en el cas d'Escòcia. En canvi, assenyala que Barcelona sí que és una marca reconeguda internacionalment i que per tant inicialment seria recomanable fer un co-branding entre Catalunya i Barcelona.

'Per construir la marca Catalunya no hem de deixar de defensar de manera aferrissada la llengua, perquè defensar la llengua és defensar la cultura i defensar la cultura és defensar una estratègia de país sòlida.'

'Els valors que defensa la marca Europa són molt propers als valors que defensa la marca Catalunya. Que Catalunya estigui vinculada a Europa és fonamental.’

'El Barça és més que un club perquè Catalunya és menys que un país, el dia que Catalunya sigui un país, el Barça deixarà de ser més que un club.'