Problemes a les carreteres de Cerdanya a causa de la neu

  • Degut a la neu caiguda a Cerdanya, la carretera està tancada al Coll de Pimorent. Així mateix és obligatori circular amb els equipaments específics als cotxes ...>>
    Dt. 11 de febrer del 2014

VilaWeb

Redacció

11.02.2014 - 16:10

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Així la circulació als camions de més de 19 tones està prohibida al Coll de Pimorent a la RN320 de la Vinyola a la Croisade i els equipament son obligatoris. La circulació és difícil entre Fontpedrosa i Sallagosa a la RN 116, També de la Tor de Querol a la Vinyola i la Croisade al Pas de la Casa, a les N20, N320 i N22 i sobre les carreteres departamentals de l’alta Cerdanya, també són obligatoris els equipaments.

En canvi els camions poden circular per la RN 20 entre Ur i Foix.

Degut a les precipitacions de neu, la circulació és sempre delicada entre Sallagosa i la Guingueta d’Ix a la RN 116 i entre la Guingueta d’Ix i la Tor de Querol per la RN20 així com sobre les carreteres departamentals de la baixa Cerdanya.

Per més informació podeu trucar al contestador vocal de la DDTM66 : 04 68 38 12 05 o per internet podeu consultar en directe, l’estat de les carreteres en la web de la DIRSO des d’aquí

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem