Tres-cents contes per a un tricentenari: La bruixa escaldada

  • VilaWeb publica enguany un conte tradicional cada dia, en vídeo, relatat pel rondallaire Albert Estengre · Avui, la història de la bruixa escaldada

VilaWeb

Redacció

15.01.2014 - 20:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

De bruixes, n’hi ha hagut sempre. Però de bruixes escaldades, potser no tantes. Doncs aquesta és la història d’una bruixa escaldada, en un petit poble de la muntanya. També hi surt un gat negre, d’aquells que diuen que porten mals auguris… El conte d’avui del rondallaire Albert Estengre ens parla de tot això: de gats, de bruixes i d’una parella que s’acaba de casar.

VilaWeb publica cada dia de l’any, de dilluns a dissabte, un conte tradicional del nostre país, en vídeo, i per a tots els públics, de la mà d’Albert Estengre. Podeu seguir i comentar els contes a les xarxes socials amb l’etiqueta #300contes.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem