Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Dimarts  15.10.2013  06:00

Com evitar que Google+ faci publicitat amb informació personal dels seus usuaris

Google ha anunciat que des de l'11 de novembre podrà mostrar als anuncis publicitaris dades i fotos dels milions d'usuaris de la seva xarxa social

Men?ame
 

Google va anunciar divendres que tenia intenció de fer servir el nom, les fotos i ressenyes de productes dels quatre-cents milions d'usuaris de la xarxa social Google+ enllaçats amb anuncis que ven a les empreses. A partir de l'11 de novembre canviarà les condicions d'ús per permetre les anomenades recomanacions compartides: és a dir, que les ressenyes sobre restaurants, botigues i productes, cançons i continguts adquirits a Google Play dels usuaris puguin aparèixer, amb nom i foto, en anuncis publicitaris adreçats a amics i contactes seus, i al públic en general.

Amb aquest nou servei d'anuncis de 'productes compartits', Google es vol afegir a una tendència publicitària a què ja recorren rivals com Facebook.

Amb tot, els usuaris han de saber que hi ha una manera de desactivar i d'evitar aquesta opció de publicitat agressiva i invasora de la intimitat: cal anar a aquesta pàgina i desmarcar el quadradet final (si no és desmarcat ja), i desar els canvis.