El Corellengua arriba dilluns a la Vall d’Albaida

  • Reivindica la normalització plena del valencià en tots els àmbits de la vida pública

VilaWeb
VilaWeb

Redacció

04.10.2013 - 17:53

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Aquest dilluns 7 d’octubre comencen a la Vall d’Albaida les activitats del Correllengua 2013, dedicat enguany a la reivindicació de la normalització plena del valencià en tots els àmbits de la vida pública.

La Flama recorrerà alguns pobles i escoles de la comarca amb la companyia del Gegant rei Jaume I i dels cabets Joan Fuster i Enric Valor, fins al Nou d’Octubre, dia en què tindrà lloc l’acte central dins les festes del Llombo d’Ontinyent. A les sis de la vesprada hi haurà una cercavila de les figures i la Flama, acompanyades amb els cabets de l’Escoleta del Llombo i de tothom qui s’hi voldrà afegir.

L’organització d’aquesta festa per la llengua valorarà la participació en el Correllengua comarcal de les persones, entitats o escoles i la seua implicació, una valoració que servirà per a elegir qui rebrà la Distinció ‘Empar Granell’. Aquest reconeixement, que es lliura per quart any consecutiu en record de la mestra i activista, vol ressaltar precisament la col·laboració en la celebració del Correllengua.

Enguany, el Correllengua està dedicat als poetes Salvador Espriu i Vicent Andrés Estellés.

Recomanem