14.08.2013 - 20:34
Si fa dues setmanes va sortir a la llum una polèmica fotografia del secretari d’Esports de l’executiva del PP de Xàtiva, Jorge Roca, amb una bandera racista i simbologia ultra, ara ha començat a circular per la xarxa la imatge del president de les joventuts del PP de Xàtiva, Xesco Sáez, fent la salutació feixista.
La imatge ha estat difosa avui a les xarxes socials a través d’un compte anònim anomenat DefensordelpobleXtv. VilaWeb ha tingut accés a la imatge a través d’una altra font, que ha confirmat que havia estat extreta del perfil de Facebook de Sáez, el qual ja havia estat fotografiat amb altres símbols espanyolistes dies enrere, com en aquesta fotografia amb una bufanda de la ‘Legión española’.
La polèmica no ha tardat a esclatar a Twitter i el president del PP de Xàtiva, Jorge Herrero, ha assegurat que els comptes de Sáez havien estat piratejats i que no es fes cas de ‘publicacions estranyes’. En un piulet posterior, ha dit: ‘els “hackers” entren en acció. Ara ja no sols val l’insult i la difamació. Aquest és l’estil d’aquell@s que pretenen governar.’ La resposta dels representants de l’oposició de Xàtiva ha arribat ben aviat. Vegeu-ne ací la conversa a Twitter:
ADVERTENCIA: la cuenta de nuestro presidente @XescoSG y su perfil de Facebook han sido hackeados, no hagan caso a publicaciones extrañas
— NNGG XATIVA (@NNGGXativa) August 14, 2013
@JorgeHerreroxtv T’equivoques amb eixe comentari. No ens dediquem a rebuscar x després traure-ho al Ple de #Xàtiva. Exigim una rectificació.
— Roger Cerdà i Boluda (@rogerxativa) August 14, 2013
@JorgeHerreroxtv @PPXativa no generalitzes, si saps qui és acusa’l. No ens claves a tots en el mateix sac #Xàtiva
— Compromís Xàtiva (@compromisxativa) August 14, 2013
@JorgeHerreroxtv esperem i desitgem una rectificació. No és pot acusar d’aquesta manera a ningú.
— Miquel Lorente (@MiquelLorente) August 14, 2013
Com bé diu @jorgeherreroxtv, en política no tot val. NO!!! tenim res a veure amb aquestes filtracions. #Xàtiva
— EUPV Xàtiva (@EUXativa) August 14, 2013
Si realmente no están de acuerdo con esos métodos deberían condenarlos y no permitir que otros los utilicen.
— Jorge Herrero (@JorgeHerreroxtv) August 14, 2013
Si a alguien he ofendido debería pensar que quizás está consintiendo y amparando esta manipulación. Si realmente no es así pido disculpas
— Jorge Herrero (@JorgeHerreroxtv) August 14, 2013
@ignacioreig del mismo modo puedo yo exigirte que rectifiques tu RT del recoge pelotas
— Jorge Herrero (@JorgeHerreroxtv) August 14, 2013