Neymar es presenta al Camp Nou parlant en català

  • 'Moltes gràcies i que Déu ens beneeixi. Visca el Barça', ha acabat dient el jugador brasiler

Redacció

03.06.2013 - 20:45

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Més de cinquanta mil espectadors han donat la benvinguda a Neymar al Camp Nou aquest vespre. El jugador brasiler ha sortit a trepitjar la gespa per tocar la pilota i per saludar el públic. I s’hi ha adreçat en català: ‘Bona tarda a tothom. Estic molt feliç i emocionat de ser jugador del Barça i haver realitzat el meu somni. Moltes gràcies i que Déu ens beneeixi. Visca el Barça.’

Neymar també ha parlat en portuguès, dient que volia ajudar el Barça i també Messi a continuar essent el millor del món.

El FC Barcelona ha pagat cinquanta-set milions d’euros pel fitxatge d’aquest jugador, provinent de l’equip brasiler del Santos. És un contracte de cinc anys amb una clàusula de rescissió de cent noranta milions.

Recomanem