Manel estrena nou disc davant tres mil espectadors al Primavera Sound

Redacció

23.05.2013 - 22:54

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Manel ha presentat aquest vespre a l’escenari Ray-Ban Stage del Primavera Sound el seu tercer disc ‘Atletes, baixin de l’escenari’. El grup ha desgranat les noves cançons del nou àlbum, a les botigues des del mes d’abril, però també ha interpretat alguns dels grans èxits com ‘Al Mar’ i ‘Benvolgut’. Uns tres mil assistents han acudit al concert del grup barceloní, que ha coincidit a la mateixa hora amb un dels directes més esperats de la jornada: Tame Impala.

L’ambient del concert ha anat ‘in crescendo’ a mesura que més públic s’ha apropat a l’escenari on actuaven els Manel. El grup ha tancat el concert amb ‘Teresa Rampell‘, el senzill que van fer servir per presentar el disc i que protagonitza el primer, i per ara únic, vídeoclip d’aquest tercer àlbum. Del nou disc, també han destacat ‘Vés bruixot!‘ o ‘Ai Yoko’. Així, amb ritme i fent ballar, els Manel s’acomiadat del festival, tancant amb solvència l’estrena del nou disc. Per endavant, una extensa gira que els portarà per diversos festivals aquest estiu.



Roger Padilla, guitarra de Manel, va dir en una entrevista a l’ACN, preguntat per què presentaven el seu disc al Primavera Sound, que els hi venia de gust centrar-se en aquest tipus de concert perquè no era la seva especialitat i consideraven que fins ara feien una música que no era molt festiva.

Recomanem