05.04.2013 - 10:27
Facebook ha presentat Home, una capa per a Android que converteix els ‘smartphones’ amb el sistema mòbil de Google en un telèfon dominat per la xarxa social. Tot i que serà compatible amb els últims dispositius actualment al mercat d’unes quantes companyies, el primer aparell amb Home és l’HTC First.
Des de la seu central de Facebook a Menlo Park (Califòrnia), Mark Zuckerberg no ha anunciat cap nou mòbil, com es rumorejava, sinó Home, una capa per a Android que pretén substituir l’actual pantalla d’inici del SO mòbil de Google i el primer ‘smartphone’ que la incorpora, l’HTC First.
Es tracta d’un nou ‘smartphone’ de gamma mitjana desenvolupat per HTC i Facebook amb pantalla de 4,3 polzades i una resolució de 1.280 x 720 píxels, processador Qualcomm de doble nucli a 1,4 GHz i amb Android 4.1. La memòria RAM és d’1 GB i la capacitat d’emmagatzemament, de 16 GB.
Respecte a la càmera, HTC First n’incorpora al darrer de 5 megapíxels que permet gravar vídeo en Full HD a 1.080 p i una càmera al davant d’1,6 megapíxels.
D’entrada el nou HTC First es llançarà als EUA amb l’operadora AT&T a partir del 12 d’abril, per un preu al voltant dels cent dòlars.