La llibreria Mater de Vic organitza un original concurs literari per Sant Jordi

  • El premi és l’edició i la difusió del relat entre els clients el dia de Sant Jordi

VilaWeb

Redacció

03.04.2013 - 19:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’equip de la llibreria Mater de Vic organitza de cara a Sant Jordi un original concurs literari anomenat “I concurs de relats creatius”. El premi per al guanyador és l’edició i la difusió del relat entre tots els clients de la llibreria-papereria durant el dia de Sant Jordi. D’aquesta forma, la Mater vol apostar pels futurs talents i impulsar la seva carrera professional facilitant-los allò que resulta més difícil: donar-se a conèixer per fer-se un lloc al mercat.

La llibreria-papereria Mater de Vic destina gran part dels seus esforços en comunicació a desenvolupar campanyes de publicitat experiencials que generen una interacció directa entre marca i consumidor. L’últim exemple el trobem en el concurs dels desitjos, celebrat durant les festes de Nadal, on la Mater es comprometia a fer realitat un dels desitjos rebuts.

El dissabte 2 de febrer, es va fer entrega del “desig” al guanyador, que ha estat en Bernat Sallent, de 9 anys. El seu desig era anar a Port Aventura i poder passar una nit en un dels hotels del parc. La Mater assumirà el cost de l’estada a l’hotel i les entrades dels 2 dies per a 3 membres de la família. Tan en Bernat com el pare, en Pep Sallent, han manifestat estar molt agraïts i molt sorpresos per haver estat els guanyadors, i celebren les iniciatives d’aquest tipus, sobretot per la situació actual de crisi.

Abans d’aquesta campanya, la Mater va revolucionar Vic amb la realització d’un càsting per al rodatge del primer espot de Nadal de la llibreria. Al càsting van apuntar-s’hi gairebé 200 persones. A causa del gran èxit de participació, es va haver de fer un primer filtre i de les gairebé 200 persones, se’n van convocar 70 per assistir al càsting. D’entre aquestes 70, finalment es van escollir els 5 actors/actrius que van protagonitzar l’anunci.

El rodatge va tenir lloc en dues localitzacions de la comarca d’Osona: els exteriors es van filmar al “pla de la calma” (Montseny) i els interiors a la masia Mas La Llavina (Centelles). La producció va anar a càrrec de l’equip de màrqueting de la Mater i la filmació i direcció a càrrec d’Àngel Amargant.

Finalment, coincidint amb les vacances de Nadal, es va fer la presentació oficial de l’espot als cines Sucre de Vic, on es va poder veure durant totes les festes. Actualment es pot veure a través de Youtube – Mater Nadal. El vídeo acumula ja més de 2.700 visualitzacions. A causa de l’èxit de convocatòria i de l’interès generat, l’equip de la Mater fa públic ja que aquest 2013 repetirà l’experiència.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem