Carpes amb ‘denominació d’origen’ Vic

  • Actuality Carpas dissenya, fabrica i comercialitza carpes per a tota mena d'usos

VilaWeb
VilaWeb

Redacció

21.03.2013 - 17:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Amb l’aval que dóna haver fabricat més de 2.000 carpes per a esdeveniments de tota mena, Actuality Carpas (www.actualitycarpas.es), amb seu a Vic, s’ha convertit en la marca per excel·lència d’un sector que depèn com cap altre de les condicions meterològiques (previsions de pluja, vent, onades de calor…). La companyia fa servir el seu bagatge de més de 20 anys d’experiència per crear els seus dissenys, inspirats en les últimes tendències i condicionats per la necessitat de donar la màxima seguretat i resistència fins i tot en condicions extremes, com fortes ràfegues de vent o tempestes.

Actuality Carpas constata la seva aposta ferma per un producte de qualitat, que garanteixi el resultat desitjat pels clients sense sorpreses d’última hora. “Els nostres clients volen per sobre de tot que el seu esdeveniment sigui perfecte, i nosaltres ens hem posicionat com una empresa compromesa amb aquest objectiu”, explica Francesc Conejo, director i fundador de la firma vigatana. Ara, l’empresa de Vic valora la possibilitat d’obrir mercat als Estats Units i Aràbia Saudí.

Disseny exclusiu ‘Made in Vic’
Des de l’inici de la seva activitat professional, l’equip d’Actuality Carpas ha instal·lat milers de carpes a diferents ciutats. Durant tots aquests anys, la firma ha desenvolupat una extensa gamma de productes i models propis, amb colors exclusius que només comercialitza Actuality Carpas.

Amb la cerca de l’excel·lència com a objectiu constant, Actuality Carpas ha dissenyat també un ampli ventall de productes i accessoris, que es fabriquen també a Vic. Entre aquests, hi ha tarimes, mobles especialitzats, barres il·luminades, làmpades i un llarg etcètera.

“Per a la majoria dels nostres clients, la carpa va associada a un moment únic o especial en la seva vida, i per això cada muntatge és únic”, explica Francesc Conejo. “Sobreviure tants anys en un sector com aquest només és possible amb un elevat nivell de compromís”, afegeix.

Actuality Carpas genera 10 llocs de treball directes i altres d’indirectes. L’empresa controla i supervisa tot el procés de producció de les seves carpes: concepte, disseny, elecció dels materials, fabricació, comercialització i, molt especialment, seguiment del producte finalment instal·lat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem