11.03.2013 - 11:53
José López Jaraba, ex-director general de RTVV, ha declarat avui al jutjat d’instrucció número 1 de Paterna en relació a la causa contra l’ex-secretari general de l’ens, Vicente Sanz, acusat per tres treballadores d’abusos sexuals.
Jaraba ha entrat a l’edifici en cotxe, esquivant el centenar de treballadors i ex-treballadors de RTVV que l’esperaven a la porta, i que l’han rebut amb escridassades. I també n’ha sortit, una hora i escaig més tard, dins d’un vehicle.
Jaraba havia d’haver declarat la setmana passada, juntament amb l’ex-directora de la televisió i ex-consellera, Lola Johnson, que també va ser escridassada. L’interrogatori a Jaraba, però, es va haver d’ajornar perquè el jutjat no el localitzava.

