Andanes i combois plens en la vaga de metro de Barcelona

  • Al matí també hi ha aturada d’autobusos i a les 17.30 el segon tram de la vaga de metro de metro

VilaWeb

ACN

23.11.2012 - 10:48

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El primer tram d’aturada del metro de Transport Metropolitans de Barcelona (TMB) ha causat aglomeracions a les andanes i combois plens d’usuaris. Els treballadors han complert els serveis mínims decretats: des de les 6.00 a les 6.30 no han circulat combois i des de les 6.30 a les 9.00 ha funcionat un 50% del servei.

A les andanes de l’estació de Sants de la L5, per exemple, alguns passatgers han hagut d’esperar més d’un tren abans de poder pujar a un comboi. A les estacions de Sagrada Família i de la Sagrera, s’ha hagut de regular el trànsit de passatgers per no aglomerar massa les andanes.

A les 17.30 començarà el segon tram d’aturada també de tres hores. Avui també hi ha una aturada parcial d’autobusos de TMB, convocada de 10.00 a 16.00. Els servei serà d’un 33% de l’habitual i funcionarà un cotxe de cada línia de Bus del Barri. Les línies afectades són: D20, 11, 21, 24, 63, 65, 92, 95, 109, 150 i 157.  

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem