Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Dimecres  31.10.2012  19:29

'És l’hora del poble', lema de campanya de la CUP

Ahir va presentar els punts centrals del programa electoral i la imatge de campanya

Men?ame
 

La CUP–Alternativa d'Esquerres va presentar ahir els principis d’acció política i els eixos programàtics de la candidatura (dossier de resum, pdf), així com la imatge de la campanya electoral, en una conferència de premsa davant l’ambulatori de la Guineueta, al barri de Nou Barris de Barcelona. La formació va escollir aquest lloc, 'amenaçat per les retallades', per simbolitzar 'la lluita que està duent a terme la CUP juntament amb els moviments organitzats als Països Catalans en defensa dels drets de les classes populars catalanes'.

La formació independentista fa una valoració molt positiva de l’arrencada de la campanya. Actualment, segons expliquen, s’han creat uns 200 grups de suport a la candidatura, i s’han realitzat desenes d’assemblees obertes arreu del territori.

El cap de llista per Girona, Lluc Salellas, es mostra convençut d’obtenir representació al parlament, i 'confia que la població reconeixerà el compromís i esforç diari de la CUP als municipis, i farà confiança a aquesta opció el 25 de novembre'. Salellas també explica la decisió de la CUP de 'no demanar préstecs a cap entitats bancària, i finançar la campanya electoral a partir de fons propis i aportacions individuals i col·lectives'. Per això, ha explicat, s’ha engegat una campanya de recollida de fons a través de donatius i bons d’ajut.

En campanya utilitzarà un logotip semblant al de la CUP, amb la incorporació de la llegenda 'Alternativa d’Esquerres'. Durant la campanya combinarà els eslògans 'És l’hora del poble', amb què la formació pretén 'assenyalar el paper protagonista que ha de jugar la societat catalana en la situació política i econòmica que viuen avui els Països Catalans', i 'Ho volem tot', que ja fa dies que s’utilitza amb un èxit notable a les xarxes socials, que fa referència a la voluntat de la CUP de 'no rebaixar continguts a l’hora de plantejar propostes i objectius polítics'.