31.05.2012 - 13:00
Aquest mes de maig s’ha constituït a Vic una nova entitat esportiva: el Club Bàsquet Femení Osona. El club centrarà la seva activitat esportiva en la promoció del bàsquet femení. La finalitat, doncs, és clara: fer créixer qualitativament i quantitativament el bàsquet femení a la comarca d’Osona. Utilitzarà les instal·lacions esportives municipals de Vic (Pavelló de l’ Ausoneta i Pavelló Castell d’en Planes). La seu social i oficina de gestió administrativa està ubicada a l’espai d’entitats del Pavelló Castell d’en Planes.
Aquesta iniciativa és un pas del tot necessari per poder donar continuïtat al treball formatiu iniciat per l’EB Femení Osona que, com a tal, desapareix a finals de temporada. Les persones impulsores d’aquest nou projecte agafen el relleu de l’EBFO i li donen una nova empenta creant una estructura pròpia i posant tots els recursos materials, econòmics i humans al servei de les nenes i les noies que volen practicar el bàsquet. L’experiència demostra (amb les excepcions que sempre hi son) que els clubs de bàsquet femení que realment funcionen i obtenen èxits són els que fan justament això, invertir tots els seus recursos en les fèmines.
Aquest projecte el lidera un grup de persones amb una forta vinculació amb el bàsquet femení. Presidiran la junta directiva Imma Magem i Montse Baldirà, i coordinarà l’àrea tècnica Xavier Barriobero.
La intenció és arrencar l’activitat esportiva el mes de setembre, coincidint amb l’ inici de la temporada 2012-13 . Es compta poder inscriure equips des de categoria d’escola de bàsquet fins a cadet.