OntinyentGO!: l’oficina virtual es promociona

  • L'Ajuntament ampliarà els servicis i tràmits que es podran tramitar telemàticament

Redacció

24.11.2011 - 20:32

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’oficina virtual de l’Ajuntament d’Ontinyent és una realitat de fa un temps. Ara, a més, s’ha posat en marxa una campanya per promoure’n l’ús entre la ciutadania, per tal d’aprofitar al màxim les possibilitats que ofereix la tecnologia. Amb el nom d’OntinyentGO!, es vol donar a conéixer els avantatges que l’ús d’aquest ferrament té per a l’administració i per al ciutadà.

Actualment, l’oficina virtual permet fer algunes gestions, com ara demanar un volant d’empadronament, l’alta o la baixa en un gual, la presentació d’instàncies, sol·licituds, domiciliacions bancàries o bonificacions d’impostos municipals, entre altres. La idea, segons ha explicat el regidor de Personal, Modernització, Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Ontinyent, Joan Sanchis, és que les possibilitats s’incrementen.

Amb Ontinyent Go! es realitzaran campanyes informatives i accions en mitjans de comunicació. També es preveuen sessions formatives per a associacions de veïns i gent interessada.
Una de les primeres accions ha estat crear els canals de vídeo de Vimeo i de Youtube on es promociona l’oficina virtual.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem