17.06.2011 - 05:22
El passat dimecres, els alumnes de Catalunya Sud, que enguany passen l’examen de selectivitat, que els permetrà entrar en la universitat, equivalent al BAC a l’estat francès, van tenir d’escollir entre un fragment de ‘La bogeria’ de Narcís Oller i un text publicat per Joan Lluís Lluís a la revista ‘Presència’, que podeu trobar cada diumenge amb els diaris ‘El Punt’ i ‘Avui’.
Els que van escollir la primera opció, havien de respondre diverses preguntes de comprensió sobre el text d’Oller i escriure una caracterització d’un dels personatges de la novel·la ‘Mirall trencat’ de Mercè Rodoreda.
Els que s’han decantat per la segona opció, han hagut de contestar preguntes sobre el text de Joan Lluís Lluís sobre el fet que Àngel Guimerà no va rebre el Premi Nobel de Literatura, així com també qüestions sobre ‘Mirall trencat’.
Felicitats al nostre autor que ens ha comentat que ho considerava ‘tot un honor’, amb tota la raó.