11.06.2011 - 21:40
Miquel Forns i Fusté ja és l’alcalde de Sitges. El ple d’investidura, celebrat aquest migdia a l’Ajuntament, ha escollit el cap de llista de Convergència i Unió com a nou alcalde de Sitges amb 13 vots, que corresponen als 6 de CiU, els 3 del PP, els 2 de SGI i els 2 de NH, en virtut del pacte de La Nova Majoria.
El ple ha despertat una gran expectació i 45 minuts abans del seu inici l’accés a la sala estava tancat, a causa de la gran quantitat de gent que s’hi ha acumulat. Una pantalla instal·lada al vestíbul de l’Ajuntament ha permés a centenars de persones seguir en directe la investidura del nou alcalde. Ràdio Maricel també l’ha emés en directe l’emotiva proclamació de Miquel Forns com alcalde de Sitges, el cinquè alcalde des de la recuperació de la democràcia a Sitges i el tercer en representació de CiU, després de Josep Cots (1983-87) i Pere Junyent (1995-2003).
Miquel Forns ha rebut la vara d’alcalde després de les votacions dels 21 regidors del ple. Els portaveus de CiU, Jordi Mas; PP, Jorge Carretero; SGI, Vinyet Lluís, i NH, Lluís Marcé, han mostrat el seu suport i confiança al nou alcalde durant les seves respectives intervencions. Tots quatre han coincidit a assenyalar que el pacte de La Nova Majoria era necessari després de la voluntat de canvi expressada el passat 22 de maig i amb el convenciment que es necessita un altra gestió a l’Ajuntament per a treure’l de la profunda crisi en què es troba.
Enllaços
Array
Array
Array
Array