18.05.2011 - 07:52
L’any 1911, Antoni Falgueras fundava a Vilassar de Mar la primera de les Pastisseries Falgueras, que es convertiria en tot un referent a la comarca.
Ubicada al número 15 de la plaça Vella o plaça de l’Era (avui plaça Àngel Guimerà) el negoci de la família Falgueras s’ha heretat de generació en generació fins a l’actualitat.
Aquesta setmana, els propietaris –néts de l’Antoni Falgueras– celebraven el centenari de la fundació de l’empresa, que segueix sent una parada obligatòria per aquell que visitin el munipi: “Vilassar, rei de la costa, té el passeig de les palmeres i els tortells de Can Falgueras”, repetien els estiuejants.
Medalla d’Or
Durant aquests anys, Pastisseries Falgueras ha vist millorada la qualitat dels seus productes. Va rebre al 1988 la Medalla d’Or del Gremi de Pastisseria i ha estat escenari de la pel·lícula ‘Haz conmigo lo que quieras’.
La celebració dels 100 anys s’ha iniciat aquesta setmana amb diversos actes a la plaça de l’Era i es perllongarà fins al 3 de juny, amb un sopar espectacle. (Font: Diari Maresme, Línia Maresme)