11.05.2011 - 16:00
Dijous passat a la sala de plens de l’Ajuntament de Tona es va fer la presentació dels campus de futbol Sport – Barça. L’acte va comptar amb la presència dels representants de l’escola del Barça, senyors Xavier Marcé, Julio Alberto i Albert Benaiges; del diari Sport, senyors Miquel Centeno i Paula; de l’Ajuntament de Tona, senyors Josep Salom i Miquel Espona, alcalde i regidor d’esports, respectivament; i de la Fundació Privada UE Tona, senyor Martí Bargalló.
El campus tindrà lloc les dues primeres setmanes de juliol a les instal·lacions esportives municipals de Tona, i els esportistes d’altres indrets pernoctaran al Seminari de Vic. A part del de Tona es portaran a terme campus Sport – Barça a l’Ametlla de Mar, Barcelona INEFC, Prades i Reus.
L’acte també va servir per donar a conèixer l’acord de col·laboració de l’escola del Barça amb la Fundació Privada UE Tona, per mitjà de la qual els entrenadors i monitors de la Fundació rebran formació dels professionals d’aquesta escola.