19.03.2010 - 16:11
Tota la informació sobre les incidències de la rodalia de trens de Barcelona aplegada en una web: Rodalia.info. La iniciativa ha nascut d’un blocaire i actiu usuari de twitter, Roger Melcior, juntament amb l’empresa Pimpampum.net, amb la intenció de sistematitzar tota la informació que fan arribar els mateixos usuaris i donar-la a través de la web i Twitter. Els creadors han establert l’ús de ‘hashtags’ (paraules clau a Twitter) per a cadascuna de les línies de rodalia de Renfe.
Tots els usuaris de Twitter que es trobin al tren o s’assabentin de qualsevol incidència, poden informar-ne via Twitter fent servir el ‘hashtag’ concret (#rod1, #rod2, #rod3, #rod4, #rod7, #fgcvall, #fgcllo). Així, els usuaris de Twitter que facin una cerca amb aquests ‘hashtag’ podran saber qualsevol incidència de manera força immediata. Tota aquesta informació, organitzada segons cada línia de Renfe, apareix actualitzada a la web de Rodalia.info.
Justament, avui la Generalitat ha posat en funcionament la web Rodaliescatalunya.cat, amb què mirarà de millorar la informació, que ha estat una de les queixes més comunes dels usuaris de la rodalia de Renfe de Barcelona. A més, el govern també ha posat a disposició dels viatgers un nou telèfon d’informació i atenció al client 902 41 00 41.
Enllaços
Array