L’autobús L77 amplia el recorregut per la ciutat

  • La freqüència de pas de l'autobús és de 30 minuts entre les 6 i les 22 hores.

Redacció

16.02.2010 - 14:46

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La línia d’autobús L77, que connecta Sant Joan Despí amb l’aeroport, ha augmentat el recorregut per la ciutat. Des del 25 de gener, aquesta línia arriba al barri Residencial Sant Joan, donant també servei al nou hospital de Sant Joan Despí Moisès Broggi. L’autobús també donarà servei a altres punts de la ciutat, en tenir diferents parades al llarg de l’avinguda de Barcelona.

La línia L77, que tenia fins ara inici i final a l’avinguda de Barcelona amb carrer Major, té ara parada també a diferents punts de l’avinguda de Barcelona: Bon Viatge, Passeig del Canal, Gran Capità i Marquès de Monistrol, per on girà per arribar a Residencial Sant Joan, amb parada a Sant Martí de l’Erm, avinguda del Baix Llobregat i Jacint Verdaguer, aquestes darreres ben a prop del nou hospital.

Des d’ara és més fàcil arribar en transport públic a les dues terminals de l’aeroport del Prat, la T-1 i la nova T-2, ja que ambdues compten amb parada d’aquest autobús que gestiona l’empresa Oliveras. També permet connectar amb l’intercanviador de Cornellà, a on es troben les estacions de metro (L5) i Rodalies Renfe, a banda de enllaçar igualment amb Sant Boi.

 

Recomanem