La Motxilla viatgera de Mollerussa torna a rodar

  • Dins de les activitats de Mollerussa, Municipi Lector

VilaWeb

Redacció

21.10.2009 - 10:49

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El CEIP Ignasi Peraire ha estat l’escola triada com a punt de sortida de la iniciativa de la Motxilla viatgera per aquest curs 2009-10.
La proposta forma part de les activitats de Mollerussa, Municipi Lector i és el segon curs que s’organitza. Enguany es reparteixen 40 motxilles.
Entra aquestes activitats també s’inclou el repartiment de 175 nous Quaderns lector, donar noms a les classes amb personatges de contes, l’Aniversari lector o el Comencem el dia llegint.Una altra activitat que s’ha desenvolupat al llarg del passat curs i que ara es repeteix i potencia és la La Motxilla viatgera porta llibres i material divers adaptat per a cada edat passarà per tots els alumnes d’Infantil i Primària dels centres escolars de Mollerussa. Els alumnes podran emportar-se a casa seva aquest material, durant una setmana. Material que inclouen publicacions que han estat donades gratuïtament pel Grup Bayard, Publicacions Abadia de Montserrat i Cavall Fort.

Pel que fa als Quaderns lector es lliuren a escolars que han començat primer, amb un seguit de fitxes on puguin expressar els seus sentiments envers una lectura o recollir les signatures dels escriptors i il·lustradors que han conegut.

Altres activitats

També es continuarà amb les visites d’autors als centres escolars i es farà un taller sobre com explicar contes. Totes aquestes activitats se sumaran a les que ja es venen fent des de fa uns anys a través de la Biblioteca Comarcal Jaume Vila de Mollerussa com el Saló del Llibre Infantil i Juvenil, L’Hora del conte, el Cicle d’Autors o diferents presentacions de llibres.

Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem