El nou web dels joves,www.sjdjove.cat, aposta per la interactivitat

  • La pàgina és un dels compromisos que recull el II Pla Jove, Connecta, que es va aprovar al maig • L’objectiu és oferir una eina de comunicació que acosti els joves als serveis i les activitats de la ciutat

Redacció

15.07.2009 - 10:09

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Estar al dia de l’agenda, conèixer els serveis adreçats als joves, posar un anunci d’intercanvi o fins i tot veure vídeos d’activitats són alguns temes que poden consultar al nou web jove, www.sjdjoves.cat, que s’ha posat en marxa aquesta setmana. A la pàgina també es podrà accedir a través del web municipal www.sjdespi.cat.La pàgina és un dels compromisos que recull el Connecta, el segon Pla Jove de Sant Joan Despí, que es va aprovar al Ple el passat mes de maig. Aquest assenyalava com un dels grans reptes impulsar l’ús de les noves tecnologies, veritable eina de comunicació del jovent en l’actualitat, tot potenciant espais -com aquest web- de trobada que donin resposta a les seves necessitats. El web està dissenyat amb el sistema 3.0 que, entre d’altres avantatges, permet penjar arxius de música i vídeos. Segurament, un dels serveis que serà més utilitzat és la xarxa d’intercanvis, un espai on els joves poden posar anuncis de tot tipus. També hi ha l’apartat Contactar que els permetrà demanar informació o fer suggeriments. El nou web també permetrà en un futur pròxim fer on line la matrícula als tallers del casal de joves El Bulevard. Per últim, a www.sjdjove.cat també podeu consultar el II Pla Jove, Connecta, en versió web book (llibre digital).

Actuació del cantant Púa, d’Operación Triunfo, en la Festa dels 18

D’altra banda, el dijous 16 de juliol a les 21.30 a les piscines de la Fontsanta se celebrarà una nova edició de la Festa dels 18, una cita adreçada als joves que enguany fan 18 anys. La festa comptarà enguany amb un convidar d’excepció el cantant Púa, famós per la seva participació a l’actual edició del programa televisiu Operación Triunfo. Púa, veí de Sant Vicenç dels Horts, participa en aquesta festa perquè ell també, enguany, arriba a la majoria d’edat. A més de parlar amb els nois i noies, interpretarà algunes cançons, com ara el seu actual èxit Tú eres mi chica.

Recomanem