Miquela Valls Elegida membre de l’Institut d’estudis Catalans

  • Dv. 27 de febrer del 2009

VilaWeb

Redacció

27.02.2009 - 06:43

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Miquela Valls ha estat elegida membre de l’institut d’estudis catalans (IEC). Va néixer a Perpinyà, és llicenciada en lletres per la Universitat de Montpeller i professora agregada de Lletres modernes des del 1967.
Professora d’institut a Rouvroy i a Portvendres on, als 70, va ser una de les primeres professores a ensenyar el català en els col·legis i liceus.
També ha sigut professora al Departament de Català de la Universitat de Perpinyà…>>…

Ha estat membre fundadora de l’escola catalana Arrels i de l’associació APLEC, i va estar implicada dins l’equip de prefiguració del Parc Natural Regional de Cerdanya i dins la Federació d’Entitats per a la defensa de la Llengua Catalana a Catalunya Nord.

La seva activitat li va valer distincions honorífiques, el premi Joan Blanca d’actuació cívica de la Vila de Perpinyà l’any 2005 i, el 1988, el premi Jaume 1er, a Barcelona.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem