19.11.2008 - 12:00
Picanti.cat ha obert el primer sex-shop online en català especialitzat en productes eròtics per a homosexuals: Gay.picanti.cat. Aquest projecte és una ampliació del sexshop online Picanti.cat. Aquesta nova línia complementa la web penjada a la xarxa ara fa dos anys. Gay.picanti.cat segueix la filosofia de picanti.cat: apropar i donar a conèixer el món de les joguines eròtiques des dun punt de vista de diversió i naturalitat, allunyant-se de la imatge pornogràfica i dels tabús que lenvolten.Lelegància del disseny de la pàgina, i lanonimat que ofereix la compra per Internet són els dos factors que han afavorit lèxit de Picanti.cat.
Gay.picanti.cat sestructura de la mateixa manera que la web original. Els productes estan classificats en quatre apartats: suau, calent, picant i molt picant. Trobem des dels olis de massatges o lubricants més innocents fins als vibradors més atrevits, passant per una àmplia gama de productes de llenceria i joguines. Com a novetat, Gay.picanti.cat ofereix en exclusiva reunions tuppersex per a gais.
Picanti.cat neix ara fa gairebé dos anys quan quatre joves emprenedors es van embarcar en la iniciativa de vendre productes eròtics per Internet. Des dun principi han seguit lobjectiu de no fer tan sols un portal per coneixedors daquests productes sinó també el dassessorar als que no ho han provat mai en la recerca dels productes més adequats.