12.11.2008 - 06:00
La campanya ‘Exigim l’accent a “Magic Badalona” (Màgic)’, feta des de la xarxa social Facebook, ha tingut el suport d’un miler de persones i ha aconseguit de fer corregir el nom del centre comercial Màgic Badalona. Al rètol de la façana encara hi consta la paraula ‘Magic’, sense accent, però, en un comunicat, la direcció del Club Joventut de Badalona explica que ja n’ha encarregat la fabricació i reconeix la importància de la campanya.Mig centenar de manifestants, reunits dissabte davant el centre comercial, van exigir l’accent, per més que el consell d’administració del club havia dit, feia unes quantes hores, que resoldria la qüestió. Federico Aguilar, portaveu de l’empresa que gestiona el centre, els va explicar que ja havien començat a pensar com podien canviar el nom i que ho veien amb bons ulls, però que havien d’estudiar els pressupostos perquè caldria canviar el nom en uns quants llocs del recinte.
L’impulsor de la campanya ‘Exigim l’accent a “Magic Badalona” (Màgic)’ llançada a Facebook és el badaloní Jaume Lleal, que en una entrevista publicada a VilaWeb Badalona lamenta les paraules del regidor de Cultura de la ciutat, que va menystenir la campanya i la va qualificar de ‘xocolata del lloro’. Segons Lleal, la protesta és un moviment en defensa de la llengua i que la xarxa té unes possibilitats inimaginables per a dur a terme campanyes com aquesta.
Enllaços
VilaWeb Badalona: ‘Arriba l’accent perdut de Magic Badalona gràcies a la campanya de Facebook’.
Més notícies, a VilaWeb Tecnologia i Ciència.