Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Dimecres  12.11.2008  06:00

Una campanya a Facebook obté que es corregeixi el nom del Màgic Badalona

El Club Joventut Badalona ja ha encarregat l'accent que faltava al rètol del centre comercial

Men?ame
 

La campanya 'Exigim l'accent a "Magic Badalona" (Màgic)', feta des de la xarxa social Facebook, ha tingut el suport d'un miler de persones i ha aconseguit de fer corregir el nom del centre comercial Màgic Badalona. Al rètol de la façana encara hi consta la paraula 'Magic', sense accent, però, en un comunicat, la direcció del Club Joventut de Badalona explica que ja n'ha encarregat la fabricació i reconeix la importància de la campanya.

Mig centenar de manifestants, reunits dissabte davant el centre comercial, van exigir l'accent, per més que el consell d'administració del club havia dit, feia unes quantes hores, que resoldria la qüestió. Federico Aguilar, portaveu de l'empresa que gestiona el centre, els va explicar que ja havien començat a pensar com podien canviar el nom i que ho veien amb bons ulls, però que havien d'estudiar els pressupostos perquè caldria canviar el nom en uns quants llocs del recinte.

L'impulsor de la campanya 'Exigim l'accent a "Magic Badalona" (Màgic)' llançada a Facebook és el badaloní Jaume Lleal, que en una entrevista publicada a VilaWeb Badalona lamenta les paraules del regidor de Cultura de la ciutat, que va menystenir la campanya i la va qualificar de 'xocolata del lloro'. Segons Lleal, la protesta és un moviment en defensa de la llengua i que la xarxa té unes possibilitats inimaginables per a dur a terme campanyes com aquesta.