Ahir es van signar els convenis de patrocini de la Festa Major de Granollers 2001

Redacció

28.08.2001 - 10:30

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Dilluns dia 27 d’agost, a la tarda i a la Sala Francesc Tarafa va tenir lloc la signatura dels convenis de patrocini de les empreses que col·laboren a la Festa Major de Granollers , els primers actes de la qual van començar diumenge.

La Festa Major de Granollers, que té un centenar llarg d’actes, s’allargarà fins diumenge dia 2 de setembre.

Les empreses patrocinadores són les següents:

APC Europe; Associació Gran Centre; Ballestas JJM, SA; Banc de Sabadell; Bimbo, SA; Caixa de Terrassa; Caixa de Manresa; Caixa Penedès; Caprabo, SA; Champion; Coaliment; Comercial Bolsera; Congelats Reunits, SA; CTL. Catalana de Televisió Local; El Xamfrà; Estabanell i Pahisa Energia, SA; Establiments Viena, SA; Finques Corral; Fundació La Caixa; Gas Natural; Gestió i Planificació Cultural Tríptic, SL; La Mútua; Menta; Prades Motor

Granollers; RACC; Reckitt Benckiser (España), SA; SO-JC, SCP; Sugrañes Gres Catalán, SA; Tic Comuforn, SL-La Ciberteca; Vichy Catalán.

Aquestes empreses aporten més d’11 milions al pressupost de la Festa Major , ja sigui amb aportacions econòmiques directes o bé en espècie.

L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de Granollers, Josep Pujadas i el regidor de Cultura, Francesc Sala. A banda de la signatura dels convenis es va fer el lliurament d’un obsequi institucional als patrocinadors i als grups participants en la Festa Major.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem