23.07.2001 - 09:38
La multinacional francesa Danone Danone preveu doblar la producció de la fàbrica de galetes de Granollers en el termini de dos anys, segons han informat a Europa Press fonts del comitè d’empresa.
La planta LU Biscuits produirà més de quaranta mil tones de galetes, respecte a les vint-i-dues mil tones de galetes anuals que genera actualment.
Dins d’aquest pla de creixement, la direcció de la companyia està traslladant personal de la planta de la Roca del Vallès, dedicada a la fabricació de pa torrat, per treballar a la fàbrica de Granollers.
El trasllat de més d’una vintena de teballadors a la planta de galetes també és a causa de les excedències de pa acumulades a la Roca, segons el comitè d’empresa de LU Biscuits.
La fàbrica de galetes de Danone té a Granollers uns dos-cents cinquanta treballadors, vuitanta dels quals han estat contractats a través d’empreses de treball temporal, segons fonts del comitè d’empresa.