La Bufa Seca estrenarà “L’alegria que passa” de Santiago Rusiñol

  • L'obra es podrà veure els dies 4 i 5 de maig a l'Hort de Can Falç

VilaWeb

Redacció

26.04.2007 - 00:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

En el marc de les activitats de l’Any Rusiñol, la companyia La Bufa Seca estrenarà l’obra de teatre “L’alegria que passa”, dirigida per Joan Duran i amb un muntatge audiovisual d’Eduard Cujó, la companyia ens proposa una nova posada en escena, i buscant la complicitat d’actors, músics i gent vinculada a la tradició teatral i cultural de Sitges.El projecte està produït per l’Any Rusiñol, el Consorci del Patrimoni de Sitges i l’Ajuntament de Sitges, va néixer amb la intenció de ser un muntatge obert, participatiu i interdisciplinari i s’ha fonamentat, durant tot el seu temps de gestació, en la interacció del fet teatral i altres arts com, per exemple, la pintura, la música i la dansa i, per tant, en el treball conjunt de moltes persones, com Núria Baixeras, Tuts Fernàndez o Sandra Rubí en l’àmbit del vestuari, Carme Comas, Mònica Viñé i Noemi Milà en l’àmbit escenogràfic, Núria Corretgé, Carme Parellada i Francesc Rovira en la pintura de vestits, Lluís Albors en el disseny del cartell, Sílvia Paretas en la coreografia, i un llarguíssim etcètera.

Els actors de l’obra són Raimon Casals, Elsa Lluch i Xavier Miret, en els papers de Clown, Zaira i Cop-de-Puny, respectivament, Joan Duran en el paper de Joanet i Laia Núñez encarnant a la Noia de la Clavellina, L’Alegria que passa, el quadre líric de Santiago Rusiñol escrit l’any 1898, reviurà els propers 4 i 5 de maig, a les 22h a l’Hort de Can Falç, amenitzat amb les peces musicals que Enric Morera va composar per a la peça, i que seran interpretades per Eugeni Amador al piano i la veu de Gemma Biosca, Jordi Galofré i Josep Fort.

Les entrades per gaudir d’aquest espectacle ja estan a la venta, al preu de 10 euros, a l’Edifici Miramar de dilluns a divendres de 9 a 14h i al Casino Prado, de divendres a diumenge en horari de cinema.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem