30.03.2007 - 08:05
El Club Bitlles Miralcamp segueix encapçalant la classificació de la Lliga Nacional – Divisió d’Honordesprés de la quinzena jornada.
L’equip de Miralcamp va rebre al Llofriu al que va guanyar en les dues partides.
Amb aquest resultat aconsegueix 46 punts, quatre més que el segon classificat, La Galera- Acomont, actual campió de la competició.
També a nivell individual els jugadors es troben entre els primers. La competició tornarà passada Setmana Santa.En la primera partida el Miralcamp va guanyar per més de 20 punts al Llofriu, 398 a 372, superant-lo també en bitlles, 34 a 30. A més a més cal destacar que el jugador del CB Miralcamp Jaume Pedrós va fer 90 punts, es a dir 9 bitlles, la màxima puntuació.
En la segona partida el resultat encara fou més clar, amb més de 50 punts de diferència, 396 a 344, i també en bitlles, 33 a 26.
Amb aquests resultat s el CB Miralcamp ha guanyat 23 de les 30 partides jugades, i n’hi perdut 7.
També és l’equip que ha aconseguit més punts, 11.126, i bitlles, 865.
Aquestes xifres surten gràcies al bon treball d’equip, que es reflecteix en que quatre dels seus jugadors es trobin entre els cinc primer de la classificació individual.
Així, a més de Pedrós, que és el segon, el segueixen, en ordre decreixent, Josep Masot, Adolfo Casals i Emili Fransi, que és el cinquè.
Ara la competició s’atura per les festes de Setmana Santa. La Lliga Nacional Divisió d’Honor tornarà el cap de setmana del 14 i 15 d’abril. El CB Miralcamp visitarà la pista del CB Viladecans.
Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Miralcamp