Joan Rovira, David Casadesús i Montse Pons exposen al Bisaurart

  • Del 2 al 24 de setembre a la Cabanya del Castell de Montesquiu

Redacció

28.08.2006 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Des del 2004, cada dos anys, se celebra la Mostra Bisaurart, que es podrà veure aquest setembre a la Cabanya del Castell del Parc del Castell de Montesquiu. Aquest any hi participen Joan Rovira, David Casadesús i Montse Pons, escollits l’any passat per votació.

Bisaurart, que recull les propostes d’artistes de la Vall de Bisaura (Sant Quirze de Besora, Montesquiu, Sora, Santa Maria de Besora i Vidrà), està promogut per l’Associació Cultural Gombau de Besora, que organitza la mostra al parc en col laboració amb l’Ajuntament de Sant Quirze de Besora i el Parc del Castell de Montesquiu.

Del 2 al 24 de setembre, tres artistes de la zona exposaran la seva obra. La inauguració tindrà lloc el dissabte 2 de setembre a les 12 del migdia. Joan Rovira (Sant Quirze de Besora), va començar a pintar l’any 1968 els espais naturals del Bisaura. Ha participat, entre d’altres, al llibre ‘Els artistes de Catalunya. Guia d’art’ i en diverses edicions del Bisaurart.

Pel que fa a David Casadesús (1960) es va iniciar en la pintura a l’ioli i ha fet exposicions a diversos municipis, com ara Sant Pere de Torelló i Sant Hipòlit de Voltregà. També ha participat diversos cops en exposicions col lectives del Bisaurart.

Pel que fa a Montse Pons (Sant Quirze de Besora, 1960), prové d’una família d’artistes i recentment es dedica a l’art floral. Ha exposat a Bisaurart 2005 i també ha col laborat, entre d’altres, en l’exposició de floristes de prestigi com Carles Jubany o Josep Maria Ventura en el Girona temps de flors.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem