06.03.2006 - 06:00
El 28 de febrer la ministra espanyola de l’Habitatge, María Antonia Trujillo, va presentar Kelifinder.com, un portal que vol aplegar tots els recursos relacionats amb pisos per a joves. Doncs bé, ja han començat a aparèixer pàgines com PanoliFinder.com i AntiKeliFinder.com que la critiquen. Els creadors d’aquestes pàgines asseguren que la campanya tracta els joves com si fossin criatures, per comptes de resoldre el problema de l’habitatge.La campanya publicitària del portal consisteix a regalar sabatilles esportives, amb el nom de Kelifinder, perquè, tal com diu l’anunci, ja se sap que els joves hauran de caminar molt per trobar pis. Els crítics del portal ministerial denuncien el to de mofa i els diners que el govern s’ha gastat en el portal o els setanta mil euros que han costat les sabatilles i que es podien haver dedicat a polítiques més productives. Com si això no fos prou, el portal, que ha costat més de 330.000 euros, encara no funciona correctament, i algunes de les opcions no són disponibles, com diu un avís de la portada mateix.
Enllaços
Anunci en vídeo de la campanya publicitària de Kelifinder.