01.02.2006 - 14:00

El Teatre Auditori va rebre dissabte 27 de gener a unes tres-centes persones que assistien a lacte de presentació del llibre, la web i els actes per celebrar els 75 anys del Club Bàsquet Ripollet. L’acte va comptar, entre daltres, amb la presència del president del C.B.Ripollet, Jaume Mogas, així com el president de la Federació d’entrenadors, J. Lluís Cortés, el president de la Federació Catalana de Bàsquet, Enric Piquet, el Director Adjunt de l’Àrea d’Esports de la Diputació de Barcelona, Jesús Cangas, els autors del llibre, Ernest Boquet i Modest Serra, un representant de l’obra social de Caixa Sabadell, Antoni Pérez, l’alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, i el regidor d’Esports, Xavier Peñarando.
Durant l’acte es va fer la presentació del llibre “Club Bàsquet Ripollet. Evolució històrica, dades i imatges”, escrit per Boquet i Serra, que té un cost de 25 euros. Amb un total de 260 pàgines, unes 250 fotografies i 75 documents històrics, el llibre repassa la història del bàsquet i el Club a Ripollet. L’actual president del Club, Jaume Mogas, va aprofitar l’acte per felicitar als expresidents que han passat pel Club, a la família Barneda, a l’Escola de Bàsquet Sant Gabriel i a l’antic ESBAR. També va agrair als components de les juntes i a les botigues i patrocinadors que han ajudat al Club tots aquests anys.
D’altra banda, Joan Raurell va fer la presentació dels actes per commemorar l’aniversari del Club. Un d’ells és una exposició fotogràfica al febrer, que se celebrarà al Centre Cultural i que acollirà fotografies, trofeus, medalles… i repassarà la història del C.B.Ripollet. A l’abril, i coincidint amb la fira de Sant Jordi, el Club posarà una parada a la Rambla per la venda dels llibres. També col·laboraran amb l’Escola de Bàsquet Sant Gabriel en el concurs de bàsquet 3×3. Al mes de maig, el pavelló Francesc Barneda rebrà les finals dels Campionats de Catalunya júnior o cadet. El dia 25 daquell mateix mes, quan just faci 75 anys de la creació del CB Ripollet, es realitzaran homenatges i reconeixements a persones que hagin format part del club, i els veterans del Ripollet jugaran un partit contra els veterans del Barça. Els dies 27 i 28 de maig rebran els actes centrals de la celebració. Amb un torneig de bàsquet al pavelló Francesc Barneda, on el darrer partit enfrontarà l’equip sènior A del CB Ripollet amb la selecció catalana. Finalment, el 21 d’octubre se celebrarà un sopar de germanor amb l’actuació de la Societat Coral el Vallés i la colla de gitanes de Ripollet.
D’altra banda, durant l’acte es va realitzar la presentació de la pàgina web de l’entitat www.clubbasquetripollet.com, on es podrà veure l’historia, fotografies, equips, classificacions, activitats i patrocinadors del club.