La Marfanta declina formar part de la comissió de selecció del Concurs Valentí Velilla

Redacció

21.11.2005 - 14:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures



La companyia local de teatre La Marfanta ha declinat la invitació del Patronat Municipal de Cultura i Joventut per participar a la comissió de selecció del V Concurs de Teatre Amateur Valentí Velilla. “La nefasta gestió del Patronat a la passada edició ha fet que decidíssim no participar-hi més, ni en l’organització ni en la part artística i competitiva”, manifesten des del grup teatral. Segons els membres de La Marfanta, al certamen del 2004 es van produir moltes irregularitats que van afectar a les companyies participants i a les dates de les funcions: “Es van cometre de manera conscient i saltant-se alguns dels punts més destacats de les bases del concurs, canviant dates de calendari d’actuacions i afavorint d’aquesta manera a alguna de les companyies participants”, afegeixen.

Des del grup teatral de Ripollet també denuncien que es va regalar una quantitat desmesurada d’invitacions a una de les companyies participants al certamen i que això els hi va afavorir per aconseguir el premi de la votació popular. “Un concurs com el nostre, amb una elevada qualitat artística, no mereix una organització d’aquestes característiques”, conclouen des de La Marfanta.

De tota manera, la formació vol deixar clar que no defugirà cap responsabilitat anteriorment adquirida i presentarà l’edició d’enguany del certamen.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem