Elisabeth Soldevila guanya el Concurs d’escultura de la Fundició Dúctil Benito

Redacció

15.11.2005 - 11:46

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’estudiant d’Arts aplicades a l’escultura de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, Elisabeth Soldevila, de Ripoll, ha guanyat la 2a edició del Concurs de disseny escultura Fundició Dúctil Benito dotat amb mil euros. El premi consisteix també en l’edició de 500 a 1.000 exemplars de l’escultura,

Elisabeth Soldevila, que ja havia cursat estudis de batxillerat a la mateixa Escola d’Art de Vic, ha guanyat el concurs amb l’obra titulada Innova/tion. Segons l’autora “aquestes dues propostes escultòriques reben el nom d’Innova/tion i representen l’empresa, el disseny i els productes –fruit de l’esforç continuat per innovar en el mercat-, que juntament amb la confiança i la creativitat són elements clau per aconseguir unes bones estratègies enfocades cap a la innovació tecnològica”.

El jurat estava format, per part de l’Escola d’Art, pel seu director Marià Dinarès i pels professors Juli Pérez i Rosa García, i per part de l’empresa Fundició Dúctil Benito, pel director general Joaquim Carandell, el director tècnic Albert Surinyach i el director d’operacions David Roura. Els coordinadors del concurs eren Josep Ricart i Gemma Escarré.

La Fundició Dúctil Benito de Manlleu es dedica al disseny, fabricació i comercialització de mobiliari urbà, enllumenat públic, jocs infantils i tapes i reixes de foneria per al sector de sanejament i actualment està present a més de 30 països de tot el món.

L’Escola d’Art de Vic i la Fundició Dúctil Benito han convocat per segona vegada aquest concurs que té la finalitat de fomentar la promoció dels joves artistes d’Osona i de les comarques veïnes, molts dels quals es formen en aquesta escola històrica de la ciutat de Vic. Amb el concurs es dóna l’oportunitat a un artista novell de divulgar la seva creativitat i tècnica a través d’una escultura, de la qual se’n farà una edició limitada i la Fundició Dúctil Benito lliurarà als seus clients i col·laboradors.

La primera edició del concurs, que es va fer l’any passat, la va guanyar la vigatana Núria Nofrarias.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem