Part de la plantilla de Zodiac de Roses podria ser recol·locada a Vilamalla.

Redacció

16.11.2005 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Una part de les treballadores de la planta d’airbags que Zodiac té a Roses podria recol·locar-se en les altres fàbriques que l’empresa té a Figueres, segons informa el Setmanari de l’Alt EMPORDÀ.

Es tracta d’una de les possibilitats que s’han posat sobre la taula durant les negociacions que estan portant a terme el comité d’empresa, el sindicat CCOO i els representants de la multinacional després que aquesta va comunicar la seva intenció de tancar la planta de fabricació d’airbags en el periode d’un any.

La setmana passada es van portar a terme les primeres trobades entre els representants dels treballadors i els advocats de l’empresa i, segons Estel Rojo, del sindicat CCOO, encara no s’ha arribat a cap acord. Està previst que les reunions continuin aquesta setmana i que es produeixi un acord en breu.

El sindicat ja havia alertat a principis d’any de la voluntat de l’empresa de traslladar la producció de la planta rosinca a Tuníssia. En aquell moment Zodiac va acomiadar quaranta treballadores tot i que va negar la seva intenció de tancar la fàbrica d’airbags.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem